söndag 5 maj 2013

Järnridå

Vet ni, när det börjar dugga tätt mellan olika former av elaka påhopp i illa formulerade kommentarer och direkt ärekränkande och förtalsartade dito, då måste jag som skribent ta ansvar även för era formuleringar.

Trist - men tyvärr nödvändigt att jag stänger igen den fria möjligheten att kommentera precis som ni vill!

Alla har rätt till en åsikt men ingen har rätt att hänga ut någon annan hur som helst.

Tills vidare kommer jag ha kommentarsgranskningen inställd och i egenskap av bloggägare är det min skyldighet att välja vilka kommentarer jag släpper fram.
Anonyma kommentatorer, utan minsta lilla hänvisning till vilka de är, äger härmed inte rätt att upplåta sin stämma i min blogg.

Oavsett vad någon tror, tror sig veta, eller uppfattar som sanning, är det trots allt upp till nästa rättsliga instans att fälla dom - inte min eller någon annans personliga övertygelse.
Basta!

1 kommentar:

Ezter sa...

Kommentarsgranskning är ok, hoppas inte du tar till verifiering bara ;)