onsdag 30 maj 2012

Statusrapport från sjukstugan

Det är lite spridda skurar här hos oss.
Sheriffen blev givetvis urdålig igår eftermiddag och har använt dagen idag till sakta men säker återhämtning.
Själv fick jag lära mig att det går utmärkt att väcka sig själv av ljudet från skallrande tänder.
Mina egna!

Klockan elva igår kväll låg jag med feberfrossa av någon mystisk anledning och trots att jag mer liknade en inlindad kåldolme i mitt stora täcke,  frös jag som besatt.
Imorse var allt som vanligt igen!?

Ännu en dag med småttingar hemma innan jag vågar börja tro på att den här omgången av sjukstuga är över - och då är det nästan helg, igen.
Det enda positiva med en sådan här hemmavecka, är möjligtvis de sovmorgnar som blixtsnabbt uppstår.
Det är en av anledningarna till att jag ser fram emot sommarlovet. 

4 kommentarer:

Milla sa...

Sommarlovssovmornar ses fram emot även här. Krya på er!

Ezter sa...

Ja, snart är det sommarlov! Men det verkar vara sen avslutning på de flesta ställen!

Mammahäxan sa...

Önskar dig ett friskt långt sommarlov med massa sovmornar! Det är vad jag önskar till mig själv också..

LillaTuss sa...

Försökte kommentera från ajfånen i sängen inatt men nu ser jag att det inte gick. Värsta sömnlösheten drabbade mig.

Tur att du blev pigg så fort. Stanna i piggheten nu//Kram