onsdag 17 november 2010

Prestohets

Nu borde jag verkligen ha presterat minst en krönika, ett blogginlägg, röjt av hemmet och plockat in ved för det kommande dygnets behov.
Jag har ju varit "barnlös" i snart två timmar!

Efter morgonens lämning på förskola hann jag återbörda glömda biblioteksböcker (Pysselkungens lånade), låna en bibba nya och hämta/lämna Sheriffen i skolan med ett litet tandläkarbesök däremellan.

Allt jag gjort hittills är ett slött surfande, mailrensande, mailande med min redaktör och lunchätande.
Inte mycket att skryta om.

Dags att sätta fart och raska av dagens disk/tvätt/ved innan eftermiddagspasset tar vid med barnhämtning, läxor, mellis, middag och mera barnhämtning.

Ha en trevlig onsdag!

2 kommentarer:

Cicki sa...

Jag tror faktiskt att du behöver de där slapparstunderna, att bara vara du för en kort stund. De fungerar som andhämtning. Man tankar ork vid sådana stunder. Här ska det snart ut och gås i frostvädret. Det är inget som lockar, men nödvändigt. Det handlar om en postning.

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Tack för tummar och tår, fina du ;)
Allt gick fint ;)
Kramiz och ha en fin kväll