måndag 11 oktober 2010

Åh så var det måndag igen!

Jag sov alldeles för gott imorse.
Så pass gott att klockan ignorerades när den påkallade min uppmärksamhet.
Halv åtta satte jag mig upp med ett ryck och insåg att det var BRÅTTOM!
Nu är tre av sex iväg, tre till ska snart forslas in i bilen för transport till rätt plats i tillvaron och själv kommer jag att få finbesök!

Gammal kompis från förr kommer harvandes dryga tjugo mil, enkel resa, för att leka med mig idag.
Sen ska hon hem till sina huliganer igen, två- som fyrbeningar!

Här ska drickas kaffe och skvallras!

2 kommentarer:

Milla sa...

Inte så kul att vakna så där på en måndag men det låter som en trevlig dag väntar dig med kompisbesöket. Hoppas ni får en trevlig dag. Milla

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Härligt med besök av gammal vän, kaffe och lite skvaller ;)

Ha en riktigt trevlig dag
Kramiz