torsdag 19 april 2012

Sheriffens födelsedag och "inkorgen" full!

Idag ska jag försöka trycka in så mycket det bara går på dygnets ljusa timmar.

Sheriffen fyller år och har redan fått frukost på sängen och morgonraspig sång.
Syskonpresenter ska inhandlas, önskad middag tillredas, jobbtext skrivas och mejlas, nya projekt undersökas, försenade låneböcker återlämnas och allt det där andra vi lyxfruar med många barn roar oss med bör väl också klaras av.

Om det finns ett råd min pappa gav mig, som jag aldrig lärt mig att följa, så är det just att; "skjut inte upp någonting, gör det direkt."
Jag som är så bra på att skjuta upp saker till sista stund!

Vi ses på andra sidan midnatt, eller så!

8 kommentarer:

Agneta sa...

Men va? Saker är väl till för att skjutas upp? Vad ska man annars ha morgondagen till? :)

Ezter sa...

Ha en bra födelsedag!

LillaTuss sa...

Kör i din vanliga takt så kommer allt att gå som en dans :)

Märta sa...

Stort grattis till Sheriffen.
Själv blir jag tokirri på mig själv när jag skjuter upp saker. Fast jag gör det iaf.. :)

Desirée sa...

Önskar dig en härlig dag :)

issa sa...

Det var ju ett bra råd... Svårt att leva efter dock.

Småländskan sa...

Krama sheriffen och dig själv från mig!
Och nej då, jag är inte ett dugg förvånad av att du fått förfrågningar från både den ena och den andra!

Anitha Östlund Meijer sa...

Ha en härlig kväll
Mitt internet har strulat flera dagar och jag är redo att kasta ut det genom fönstret.
Kramar