torsdag 9 februari 2012

För + Mot = Röra?

Jag har lagt ner alldeles för mycket tid på att debattera idag.

Jag skulle inte vilja påstå att det varit ett fullständigt slöseri med tid, även om jag kanske kunde ha varit mer produktiv än så.
Jag har nämligen samtidigt kunnat studera vissa mänskliga egenheter och vissa särskiljande karaktärsdrag.
Intressant.

Egentligen ligger jag lite på "minus" just nu men det är inget jag tänker hetsa upp mig över.
Har jag en deadline, kommer jag att hålla den.
Har jag ett förtroendeuppdrag att delta i, kommer det att genomföras.

Fast först och främst tänker jag stoppa ner mig själv under täcket och ladda för nya tag, tidigt imorgon bitti!

3 kommentarer:

LillaTuss sa...

När jag gick upp var det ganska tidigt... men vem bryr sig när det är FREEEDAG!!!!!

Anitha Östlund Meijer sa...

Lade mig med migrän, vaknar med samma åkomma. Jag har inte tid!
Skulle ju klippa mig, färga håret och gå på skrivarkurs igår.
När jag går ut med hundarna inser jag att kylan är tillbaka. 17 minus idag. Hundarna vänder nästan i dörren.
Ha en bra dag
Kram

Ezter sa...

Hoppas du sov gott sen då :)