torsdag 23 juni 2011

Trevlig midsommarblot!

Nä hörrni, den här dagen har varit fylld av intryck och käkledshoppande så nu tar jag nog och säger god natt.
Dessutom ska jag roa mig med att skrubba ett ton färskpotatis imorgon, binda ris åt min egen rygg/kransar till barnens hår och nynna på "Rönnerdal som skuttar", "Olvon som ska lindas" och "Grönskan i dalens famn" - så ha en fantastiskt trevlig midsommar - med eller utan små grodor, fallossymboler, silluslingar och innehåll i små spetsiga glas!

3 kommentarer:

Lippe sa...

Tack för kommentaren och ha en trevlig midsommar du oxå!
Kram

Anitha Östlund Meijer sa...

tack för kommentaren, och nja...så svettig blev jag inte...mest full av skratt över situationen. Det var liksom totalt KAOS och folk runtom såg både roade och irriterade ut när jag likt en general ropade till mig stökiga barn. Ha, ha...

ha en underbar midsommar. Här blir det eventuellt färd till ett midsommarfestställe för att skutta runt stång (jag skickar nog ut karlen istället) och åka iväg för att kika på kissemiss.
Kramar

Ezter sa...

Ha en skön midsommar :)