tisdag 31 maj 2011

Veckans Kvinnliga Blogg

Denna vecka ska en ny kvinna bli omnämnd och upphöjd till Veckans Kvinnliga Blogg.
Den här kvinnan har en anonym framtoning (vilket jag ser som ett plus i dagens uppmärksamhetskrävande hets), ett enormt djup, kunskapstörst och många andra strängar på sin lyra - som det så fint brukar heta.
Att leva resurssnålt, miljövänligt och med återanvändning som honnörsord, ligger i hennes natur.
Jag är stolt över att ha henne som läsarinna och kommentator.

Dessutom skulle jag inte tveka en sekund innan jag överlämnade ett manus för korrekturläsning i hennes händer.
Om det är någon som behöver en språknörds kunniga ögon på sin text, tycker jag att ni ska hojta till inne hos Esbe!

Grattis!

1 kommentar:

Esbe sa...

Aw :) Men det kunde jag ju aldrig tro! Missade detta helt och hållet igår! Fullt upp med strängarna på lyran.. Vilken fantastisk utmärkelse!

Kram till dig Mångmamma!