torsdag 12 maj 2011

Jag tycker, alltså är jag

Så, nu verkar det vara ordning på torpet igen.
Flera som haft problem med Blogger idag, ser jag både på kommentarer och inlägg.

Haft en översocial dag med besök hos storadottern där jag beskådade ett gammalt extrabarn som var på visit, foderhämtning och fika hos Freundin, allt-det-där-vanliga och som final ett fullmäktigemöte som segade sig igenom en jättelattjo årsredovisning av budget.
Eller nej, det där sista var kanske inte så jätteskoj men rätt intressant.

Eller...ska jag vara ärlig är budget sövande trist men det däringa runtikringsnackandet det alltid blir, det är rätt kul.
Speciellt som jag inte sällan hyser en avvikande åsikt än andra och definitivt inte håller inne med den.
Högst troligt finns det fler som håller mer med mig, än "de andra", fast de är kanske inte fullt så benägna att sticka ut hakan som jag!?

Undrar varför jag får en sådan kick av att berätta vad jag tycker?

Stuckit ut hakan har jag gjort hos Maria Engelwinge idag med men där har jag mest hängt ut mig själv och mina tankar kring familjen Mångmammas storlek.

Imorgon ska jag nog tycka lite till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ska tycka till, det är bra för själen :)