onsdag 27 oktober 2010

Av det rätta virket!

Bam-Bam vaknade på ett strålande humör, ingenting verkade omöjligt imorse för den lille mannen.
Att glädjestrålande förvandla sängen (min) till en koja tillsammans med sin slagsmålsbenägne storebror och leka i yttersta samförstånd, gick hur bra som helst.
Gårdagen var både glömd och förlåten.

Själv känner jag mig lite lätt dragen genom en stenkross, eller så?
Adrenalinpåslaget igår och inatt börjar ta ut sin rätt.
Nu när alla fem hemmmavarande barn är fraktade till rätt plats i tillvaron, är det faktiskt ok att dra en lättnadens suck.

Nu är det dags för nya friska tag, tre dagar kvar till ett efterlängtat höstlov.
Märks att barnen är mitt-i-terminen-trötta nu, några sovmorgnar kanske det kan bli?
Eller inte!
Pysselkungen skulle man kunna ställa klockan efter, varje morgon kvart över sex är han pigg och nyter, redo för en ny bra dag!

Återkommer!

3 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Härligt att det gick bra ;)

Tack, jag ska äta gott och njuta med vänner.

Kramiz

Cicki sa...

Vad skönt att allt gick bra.

Milla sa...

Åh, jag ligger efter med mina kommentarer. Skönt att lille Bam-bam inte blev sämre under natten. Hoppas du får lite vila innan de kommer hem igen. Kram Milla
Ja lov, ja, vad tiden sprungit iväg!