lördag 14 augusti 2010

Kunde varit bättre!

Jo, särbo blev vi för en natt men inte i annexet för min del.
Fröken-hårfager (nu tillika nyklippt, av mig) nedkom med feber och tarvade uppassning.
Far-är-rar tog dock med sig de två något större sönerna ner till sjön för en campingnatt.
Lyckat!

Efter sammanstrålning strax efter frukost har resten av dagen mest gått på tok.
Ingenting av alla mina fiffiga-hemmafifflade-projekt har blivit som jag ville.
Kapade ett täcke för brutalt för att det skulle passa i sitt nysydda fodral, misslyckats med en lunch, havererat en taveluppsättning osv, osv...

Ok, till slut fick jag till två kuddfodral och ett förtioelfte försök till tavelupphängning med mer lyckat resultat.
Och en badsejour med de små vid bryggan.
Och en relativt lyckad nattning av desamma.

Men på det stora hela taget - ingen bra dag!



Nya tag imorgon!!!

2 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Alla har vi dagar då allt går emot ;( Hoppas det blir en bättre dag idag ;)

Anonym sa...

Tur eller otur...fredag den 13:e??
Skratt...Ibland vill man så mycket så allt blir tilltrasslat istället.
Här var det så åsk-klibbigt-hett igår att det mest blev att sitta still framför fläkten, fniss.
Inga olyckskorpar siktades=D
Kram Milla