söndag 5 april 2009

I´m back!

Äntligen, efter arton sorger och tolv besvikelser (och slutligen efter att helt sonika tagit tjuren vid hornen och ringt den alldeles gratis supporten) har vi en ny jobb-hyr-köp-dator!
Inte jag som velat dock, mitt jobb hyr inte ut några datorer...
(Det skulle se ut det..)

Efter så lång tid som passerat sen jag loggade in sist, kommer jag knappt ihåg hur eller vad jag har att skriva om. Spännande känsla, att helt plötsligt inse att det faktiskt går utmärkt att leva utan dator. Inga problem alls.

Naturligtvis har livet i en storfamilj innehållit mängder med händelser och banala skeenden under de veckor som gått men med handen på hjärtat: detta är inte min dagbok!

Fortsättning följer dock..

2 kommentarer:

ullebengtsson sa...

Välkommen!

Huskatt sa...

Det var verkligen på tiden !!!