torsdag 22 mars 2012

Bla, bla, bla ...

Även om dagen varit fin och mild - och barnens humör likaså - är jag lite mör.
Tänker alls inte klaga men givetvis fick jag upp tempot något mot kvällningen.
Nu är ordningen återställd, allt det jag försakade under dagens tidigare timmar, tog jag igen mellan 18.00 och 20.30.

Hushållsmaskiner har fått göra tjänst, böcker återlämnats till biblioteket, mat handlats, barn har läxlästs, tandborstats och nattats.
Jobbtexten är nerplitad och levererad, vänner sms-uppmuntrade, djur utfodrade och en del av er har fått synbara påhälsningar genom kommentarer, andra har jag bara mellanlandat hos.

Jag tar ett varv förbi kudden några timmar innan nästa tunga dag tar vid ...
Sov gott!

1 kommentar:

thejeanettishway sa...

det är mkt att göra - och gott är väl det.
jag har ju bara två barn hemma men de fyller mina dagar... med disk bl a!
kram och en sketago frajdaj önskas :)