tisdag 6 september 2011

Veckans Kvinnliga Blogg, vecka 36

Jag har suttit och grymtat ilsket för mig själv ikväll.
Surfat runt hos andra, läst nyhetssidor, försökt komma på något klurigt/roligt/piffigt att säga - utan resultat.

Sen glider jag in hos en bloggerska och inser just vad det är jag har förträngt!
Veckans Kvinnliga Blogg!!!

Just den här bitska, lättirriterade personen har jag haft korn på en längre tid och nu är det baske mig hennes tur att få lite uppskattning för sina texter med knorr!

Grattis "Tjockisen"!

8 kommentarer:

Karl sa...

Tack för att du gjorde så att jag hittade en fantastiskt blogg (till)! Vilka underbara inlägg! Av det lilla jag hunnit skumma hittills är hon helt klart värd utmärkelsen!

Barnens Hjältar sa...

Det där är humor! Riktigt bra bloggtips :-)

Småländskan sa...

Bra val!!

Barnens Hjältar sa...

Måste säga att jag saknat dig idag :-)

Tankar vid midnatt sa...

Tack för tipset - roligt att få vidga sina vyer!
Kram

Mina dagar sa...

Tack, hon hade skrivit ett så roligt inlägg:D
Hoppas allt är bra med dig o din familj!!
Kramar Eva

Mångmamma sa...

"Tjockisen" är fantastiskt rolig i all sin bitskhet.
Och Madde; allt är ok och tack för att du saknat mig!
Kram

DDT sa...

Och jag tackar och bockar och rodnar av stolthet här vid datorn.
Nu funderar jag bara på om jag ska drabbas av hybris eller prestationsångest? Nå det lär visa sig.
Tusen tack igen!