måndag 11 mars 2013

Periodbyte

Jag har ju grymtat lite halvhjärtat tidigare om att jag är en fanatisk periodare.
Just nu är det tydligen en ny period på gång!
Jag har hittat fram till mellandelarna, pärlorna, kedjorna, trådarna, hängena och fästena.
Igen!

Vi leker smyckesverkstad till pärlorna tar slut!

Och då ska ni  veta att jag får god hjälp av de tre yngsta små-vilda-glada med att tillverka armband/halsband/örhängen som kan drälla runt i hemmet, vilket talar för att jag byter period framåt fredag!

5 kommentarer:

mångpappa sa...

Fredag = alla pärlor på golvet = dammsugarperiod. Rätt gissat?

Mångmamma sa...

Dammsugning=tråkigt.
Pärla upp alla pärlor=roligt! :)
(Men troligtvis finns det mer än en pärla som rasslar runt på golvet iaf.)

KaosJenny sa...

Ha Ha, känner igen det där mer periodande :-) Kram

Anonym sa...

Du menar städdille med smatter?

Ezter sa...

Det är kul att pärla!