fredag 16 november 2012

Lyckliga praliner

Egentligen är det lite tragiskt!
Samtidigt smickrande och fabulöst fantastiskt!

För att göra en lång historia kort - eller kanske snarare tvärtom - finns det en extremt ödmjuk kvinna i vårt lands nordligare delar.
En kvinna som handskas med orden och formuleringarna så att jag stundtals blir andlös.
Givetvis ger jag henne all den "cred" hon förtjänar - vid tillfälle!
Tyvärr tilltror hon inte sin egen storhet, utan blir överlyckligt tacksam för uppmärksamheten!

Det hade (är jag också) jag också blivit!
Men....hon är en oskolad mästarinna vad det gäller känsloformuleringarna i Blogglandia.
Hon är underskattad.
Mest i sina egna ögon.

Jag är löjligt glad för att kunna putta upp en annan kvinna i rampljuset.
En ordekvilibrist - oupptäckt hittills!
Hon är sååå bra - Ann-Louise, love u!
Läs och förförs...

3 kommentarer:

Småländskan sa...

Ja nu har jag läst... och ja, jag håller med dig. Hon är fantastisk!
Kram du fina.

KaosJenny sa...

Härligt att du lyfter andra... ska så klart in och läsa... Kram

LyckligaPraliner sa...

Jag är stum, vet inte hur eller vad jag ska säga...Jag kan bara just nu säga -Tack från mitt hjärta! Jag återkommer när chocken lagt sig :)

Kram!