onsdag 13 juni 2012

Sista rycket

Naturligtvis hinner det hända lite mer än bara att busschauffören är bäst, på en hel dag i det Mångmamska hemmet.
Problemet är bara att jag orkar inte ens plita ner allt när tempot snurrar på som det gör just nu - och ni skulle inte orka läsa!
Ett axplock kan jag bjuda på dock - i punktform!

* en barnledig förmiddag där jag förgäves försökte dra klyftiga slutsatser av vårens sista partiledardebatt.
* en trevlig men kaosartad eftermiddagsfika
* en text genomläst, godkänd och tillbakamejlad - av mig denna gång och inte av någon redaktör!
* en tur till byn för barnhämtning.
*  ja, och så det allra vanligaste - nödtorftig sanering av tvätt, disk, mat, barn och allt det där andra ...

Vi kör med lite mantra tror jag, "bara två dagar kvar, bara två dagar kvar..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, känner igen det där med att försöka följa debatt ^-^ Kram finmamman / Jennie

Fru Venus sa...

"bara två dagar kvar"....;-) Andas vännen, andas.