torsdag 7 juni 2012

Hurra!

Det finns många anledningar till att fira lite extra idag!
En helt vanlig ohelgig torsdag och inte det minsta lik en Nationaldag eller annan röd högtidsdag.

För det första så skiner solen.
Det regnar inte.
Alla barn är iväg på sina rätta platser efter två långa veckor hemma med Stenkrossaren (beroende på sjukdom och stägningsdagar osv), är det overkligt tyst och lugnt hemma!
Fina kyrkisfröken I fyller år idag.

Jag känner mig lite som en yster kalv på grönbete inför tanken att ha nästan fem timmars egotid!

4 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Jag sitter utanför AF och ska dit tio då de öppnar för att visa upp mitt registreringsbevis.

Sedan ska jag vidare till banken och öppna företagskonto.

Jag har ringt och tröstat systeryster som dissar sorgen och tar med barnen på djurparken
Helt rätt enligt mig.

Hoppas du får en härlig dag
Här skiner solen, men det är kyligt i luften

Kramar

Milla sa...

Det är gott då allt återvänder till vardagen :)
Ha en skön egostund. Kram

Fru Venus sa...

Njut av dina timmar, och solen :-)

Ezter sa...

Sol? Då kommer den kanske här så småningom...