torsdag 16 februari 2012

Flexibilitet är bra grejer

Ja, inte blev dagen som jag tänkt mig men attans så bra den blev ändå!

Ursprungsplanen var att skyffla iväg alla barn, mata djur och parkera mig med sortering och redigering av texter.
Lång ensamdag skulle jag hinna få också, eftersom Bam-Bam skulle följa med "sin tjej L" hem efter dagis.

Först lockar C med "kärringfrukost", som jag givetvis inte kan motstå, sen visar det sig att just lilla L inte mådde så bra och lekdejten ställdes in.
Sheriffen hade varit slö med sina läxor och behövde en duvning med engelskaglosorna för att få de på plats och mitt i alltihopa återfyndades en kär och sedan länge borttappad leksak som behövde förvisas och lekas med.
Bam-Bams älskade Star Wars-figur.

Nu har vårt sportlov smygstartat med två små fredagslediga och de närmsta fem dagarna är fulltecknade med roligheter!

Fast först ska jag leta rätt på en borttappad fil som jag lyckats lägga någonstans på datorn?
Märkligt kan tyckas, med tanke på att det inte är någon direkt liten fil heller - typ 194 MB, eller så ...

Inga kommentarer: