torsdag 24 november 2011

Countdown

Orkade inte måla om något.
Släpade runt lite på några Amerikakoffertar och kände mig nöjd med den insatsen.

Sen kom jag på en sak också - det är faktiskt bara en månad kvar till julafton och jag har inte ens lokaliserat minsta lilla pynt!
Visst är jag duktig!?

Nu tänker jag sopa ihop mig och stoppa ner mig under lämpligt täcke.
Har jag tur får jag trängselsällskap av en något större person än en liten huligan inatt.
Far-är-rar har övergett sina franska gummin.

6 kommentarer:

LillaTuss sa...

Då är han alltså på väg hem - efterlängtad antar jag!
Hoppas du fått tillräckligt med sömn för att orka sippa champagne och såsa runt i rosa duntofflor idag ;)

Ezter sa...

Men så bra att du kunde lägga band på dig! Hoppas natten blev bra!

Desirée sa...

Franska gummi??

Anitha Östlund Meijer sa...

Jag har hört att man måste ta det lugnt ibland, så det var nog befogat.
Jag är råförkyld och hjärnan samarbetar dåligt med resten av kroppen.
Hoppas att du får en härlig dag.
Kram

Kalle Byx sa...

Rätt trängselsällskap vill man ha.

Mångmamma sa...

Sammanfattning som svar; Tack. Natten blev bra med rätt trängselsällskap och "franska gummin" är detsamma som testning av Michelindäck på dumprar i ett lerigt Polen!