tisdag 24 maj 2011

Veckans Kvinnliga Blogg

Ny vecka och dags för en ny "Veckans Kvinnliga Blogg".
Denna vecka blir det en kvinna som har minst tusen järn i elden, alltid nya påhitt och en nyfikenhet som inte går av för hackor.

Som kuriosa är det även en av min svärmors äldsta vänner!

Utöver en "berättarblogg", driver hon ett eget företag, har nyligen öppnat upp en gårdsbutik och är en lika obotlig loppisfantast som jag.

Titta in hos Ime Design och se om ni inte kan hitta något riktigt roligt och unikt till er själva eller någon kär vän.

Grattis Ime!

4 kommentarer:

Maria Engelwinge sa...

Och jag utser dig härmed till Veckans Kvinna eftersom du uppmärksammar andra kvinnor varje vecka i din blogg. Mer systerskap i världen!
Puss!

Desirée sa...

Måga fina saker där :) Dessutom håller jag med Maria! <3

Inger Marianne sa...

Åååå! Ler stort, tackar och bockar och niger vilken ära vad glad jag blir, som nybörjare i denna världen känner jag mig väldigt stolt. Håller med Maria,du är varje veckas intressebloggare för mig.STOR KRAM och TACK

Mångmamma sa...

Maria; Systerskap är bäst!
My Myself and I; Tack. Och visst finns det massor med fint hos Ime!
Ime; *ler stort* Grattis, det är dig väl unt!