torsdag 5 maj 2011

Lite mindre ynk.

Ni är rara i era kommentarer. Tack!

Jag skolkade från kvällens möte, klev över röran i hemmet med temporärt blinda ögon, matade lammet och hivade i de små-vilda-glada några mackor och stekta ägg - innan jag klev i pyjamas, kofta och raggsockor och borrade ner mig i sängen.

Här sitter jag uppallad nu och har fått iväg några mejl, glor på datorn, funderar om jag ska läsa lite eller släcka direkt!?

Imorgon behöver jag inte kliva upp så himlans tidigt i alla fall - för jag har kört morgontaxi färdigt denna vecka!

Och Karin, jag håller på din teori om att hårt sovande som ger krafter åter!

5 kommentarer:

Eva sa...

Kära Mångmamma. En förkyldning eller slika symptom är ett tecken på att kroppen behöver lite lugn o återhämtning.
Så; bra att du skippade mötet.
Kasta dig i säng nu och sov hårt o mycket, så blir du snart friskt o raskt igen. Kram/E

Unknown sa...

Det gäller ju att göra rätt val i tillvaron! Och den förmågan behärskar du till fullo! :-)

Kram och sov så gott så håller vi tummarna för att du vaknar pigg och frisk i morgon!

Barnens Hjältar sa...

Tack, ditt resonemang kring känslor låter likt hur jag tänker och det kändes bra att höra det från fler :-)

Milla sa...

Sov gott!

Lippe sa...

Sov och krya!!
Kram