måndag 16 maj 2011

En stunds egoglädje!

Ok, jag kommer troligen aldrig drabbas av besväret att välja klädsel för att delta i någon Nobelprisceremoni men jag är nästan barnsligt förtjust över det faktum att jag tillhör de 20 mest lästa av alla medlemmar på 1av3 idag!

När en utsjasad mångmamma löpt amok med dammsugaren, hutat åt barn så det stänker om det, skyfflat runt ton och åter ton med kläder, leksaker och disk, är det befriande uppmuntrande att se att jag faktiskt uppskattas för något annat än mina förträffliga husmorsegenskaper.

Mitt språk, till exempel!

God natt på er!

9 kommentarer:

Cicki sa...

Först säger jag grattis. Kul!

Men....jag lyckades inte hitta ditt skrivande. Sökte på både Mångmamma och ditt namn. Sökte också där det stod att det var de 20 mest lästa idag. Hjälp!!! Jag vill också läsa.

Cicki sa...

Jag var in och kollade nu och såg det. Jag förstår att du är stolt. Än en gång Grattis. Det är ju välförtjänt eftersom du faktiskt skriver bra.

Barnens Hjältar sa...

Läste din text, du står som andra mest lästa idag såg jag. Jag skall tipsa min dotter om den sidan för hon läser och skriver som en toka. Duktig är hon också :-)

Madlar sa...

Man ska alltid ta tillvara guldkornen i vardagen oavsett minimala eller gigantiska. Jösses, man vet ju aldrig när man får tillfälle igen. Var inne på 1av3, läste din text om gamlingen, få ord som har stor effekt, snyggt men aningen obehagligt.

Mångmamma sa...

Det är hedrande att ha en 100-ordare på listan över mest lästa idag.
Riktigt roligt!

Småländskan sa...

Jag har alltid uppskattat ditt språk! Och även att du är en sån mångmamma med allt vad det innebär.

Bina sa...

Gilla, gilla, gilla!

Le Loup sa...

Jag håller med, där ska du vara! Men, jag hittar inte dina texter, jag har letat mig blå nu :(

Le Loup sa...

Nu hittade jag en av dig! :) Intressant site, minsann! Ska definitivt utforska den mer.