onsdag 4 maj 2011

Gnetig födelsedag

Det går inget vidare med mina skrivambitioner idag.
Eller jo - men jag är så attans petig så jag skriver och skriver om och är ändå inte riktigt nöjd.
Min braiga plan är att duscha, sätta mig i sängen, glo på datorn, lägga mig ner och sedan sova på saken.

Imorgon har jag säkert en fix och färdig text i skallen som bara ska ploppas ner via tangenterna.

Och ja just det - far-är-rar fyllde år idag.
Han har faktiskt tillbringat mer än halva sin livstid med mig i krokarna - bara det är värt en applåd!

8 kommentarer:

Milla sa...

Grattis till Far-är-rar!
Kram

KaosJenny sa...

Åhå, grattis till far är rar och till er för att ni hållit ihop mer än halva hans livstid... Kram

Barnens Hjältar sa...

Instämmer med föregående talare! Grattis till Fadern i huset!
Du har säkert en väl mogen text imorgon bitti som bara väntar på att fylla tangenterna. Sov Gott!

Lippe sa...

Grattis till Far-är-rar som får hänga med dej!!

Unknown sa...

Grattis till Far-är-rar, i efterskott får det ju faktiskt bli nu!

Att sova på saken är en metod som jag brukar använda mig av alltsomoftast när jag ska lösa något världsproblem. Fungerar med varierande effektivitet...

Cicki sa...

Det är bara att ta nya tag. Rätt som det är så sitter det där.

Även om jag är sent ute så vill jag skicka en grattishälsning till han som är så tålmodig....:-)

Desirée sa...

hipp-hipp-huuuura!!

Mångmamma sa...

"Han som hänger med mig" tackar! :)