tisdag 19 april 2011

Manana

Nja, inte riktigt va?
Har ungefär lika mycket ork, kraft och engagemang kvar denna kväll som en snyggt draperad disktrasa.

Och då menar jag en av dessa!
För de är inte bara snygga - de är larvigt fiffigt effektiva också!

Mitt exemplar landade i brevlådan idag och redan fått göra tjänst!
Tack Cicki.

Sheriffen är glad, mor trött, Ärtan hoppar fram genom tillvaron och småhuliganerna sover som små änglar, efter en lång dag i solen.

Och resten...det tar vi en annan dag!

2 kommentarer:

Cicki sa...

Tack för reklamen....:-) Jag är sjukt nöjd med dem. Håller på att testa en i lin just nu.

Barnens Hjältar sa...

Morning!
Det var riktigt trevligt och intressant att lyssna på Immanuel. Roligt att träffas med. Jag hade sagt till honom att jag skulle ha bebis med och det var bra för Immanuel är ansiktsblind men kände igen mig med hjälp av babyskyddet ;-)

Vilken resa han gjort, väldigt gripande berättelse, berättad med mycket humor.

Ha en fin dag, vi skall baka påskgodis idag, chokladtårtor och annat gott.