måndag 4 april 2011

"Korrekturläsning"

Men då...
Jag skulle ju bara natta barn och sedan in och kolla läget hos er andra.
I stället har jag haft det stora nöjet - och inte minst äran av - att få läsa början av en sprillans ny roman under tillblivelse.
Fick ett fantastiskt mejl från författarinnan, där hon undrade om jag ville läsa och komma med synpunkter.

Självklart ville jag det, läser gör jag ju jämt.
När jag inte pratar eller skriver själv, vill säga!
Hm jo, det händer att jag lyssnar också.
Ibland.

Tack M!
Hoppas några av synpunkterna kommer till pass, jag läser gärna mer!

Alla er jag försummat, jag ska läsa ikapp hos er med, var så säkra!
Imorgon.

3 kommentarer:

Lippe sa...

Sv: Har aldrig beställt från den sidan innan så det ska bli kul att se hur det ser ut när det kommer!
Kramen

Anonym sa...

Ja tänk så förfäääärligt att du väljer någon annan före OSS....nåja, du är förlåten...för denna gången ;-)

Mittinattenkram/caja

Rebecka sa...

Du kanske kanske får läsa mitt försök till skriveri. Men ja. Bara kanske.