fredag 22 maj 2009

Långa hyllor och många barn!

Nu är den äntligen hämtad!
Hoppas jag glatt givarinnan lika mycket som hon mig!?
Äntligen kunde den fula billiga loppisfyndade byrån hivas ut ur det som en gång kanske, kanske kommer att bli mitt "dressing-room".
För tillfället är det mer ett flytande inferno av för stora och för små barnkläder på väg någonannanstans.
Dock med vettig förvaring.
Numera!

För flera månader sen var jag hemma hos en vän som gladeligen skänkte bort en lång, ganska låg hylla.
Den skulle bara hämtas.
2,5 km bort har den bott.

Mitt dilemma har varit brist på plats i bilen.
Jag har ju alltid så förtvivlat många barn med mig överallt så bara tanken på att fälla säten och frakta hem långa hyllor har gjort mig trött.
Ikväll blev det iallafall av.

På rätt plats i detta hus har den också hunnit hamna samt svälja minsta sonens samtliga kläder.
Precis så bra som jag tänkte mig att det skulle kunna bli, den där första gången jag såg den.
Tack vännen!

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Tack goa du för din fina kommentar hos mig = )! Blir så glad!

Ha en skön söndag!
Kram L-L